Ett litet bakslag...

Hej på er!
 
Inatt sov jag sämre än jag hade hoppats på och sviterna av det sitter tyvärr i. Jag är så trött i huvudet och i kroppen att jag knappt klarar sitta upp utan att jag ostadigt gungar till. Jag ska försöka hålla mig uppe korta stunder under dagen för att få i mig näring. Jag har dock fått tillbaka den jobbig hosta så egentligen behöver jag nog vara uppe mer, men lär inte klara idag. 
 
Min alla hjärtans dag blir minst sagt seg, men ska försöka göra det bästa av det både för mig och tösen som också är dålig idag. Ikväll kanske vi har samlat lite energi så hon och jag kan ha lite myskväll framför tv om hon vill det annars händer det nog inte så mycket här hemma utan det blir mycket vila för oss båda. kramiz<3
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0