Försöka få något gjort...

Tjo!
 
Idag ska jag försöka ta tag i några av sakerna jag skjutit på nu i några veckors tid. Får se vad kroppen klarar men jag hoppas kunna avsluta i alla fall två mindre "måsten" från listan. Det vore så skönt att kunna bocka av lite, då det känns som den där listan växer för varje vecka som går.
 
I övrigt händer det nog inte så mycket för min del idag. Jag är trots en härlig nattsömn fortfarande matt i kroppen efter infektionen och mensen. Så jag ska låta kroppen få återhämta sig. Ikväll blir det nog lite hemma-spa tror jag. Bara ta hand om mig själv lite extra. kramiz<3
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
Jennifer

Hoppas du fick gjort det du skulle fina du <3

Svar: Jodå fick allt lite små saker gjorda igår. kramiz fina du<3
♥JèÑnIèY♥

2020-02-19 @ 09:32:20
URL: http://jennifermarie.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0