Jag ger det en sista dag....

Hej!
 
Idag gör det så fruktansvärtont att jag varken kan svälja mitt saliv eller ens öppna munnen och jag har knappt röst för att prata. Tänker att jag ger kroppen denna dag och blir jag inte bättre till imorgon utan att det fortsätter bli värre måste jag nog ringa ÖNH för då har det snart gått 2 veckor sen det börja. Hur jag nu ens ska klara ringa då jag knappt får fram ett ljud. Får hoppas mamma är hemma så hon kan hjälpa mig. 
 
Får bli poddlyssnande och serietittande i omgångar för att försöka behålla lugnet i paniken. Jag avskyr när det blir så har illa för när jag inte kan svälja tappar jag även aptiten och de i sin tur gör att jag tappar i vikt. Vilket är det sista jag behöver! Försöker kämpa på med näringsdryckerna men till och med dem går knappt att svälja dagar som denna. kramiz<3
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
Jennifer

Åh hoppas du får må bättre snart fina du! kram <3

Svar: hoppas det, är helt slut:( kramiz<3
♥JèÑnIèY♥

2020-02-06 @ 12:55:51
URL: http://https://missjennifermarie.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0