Kraschat efter gårdagen...

Hej!
 
Det blev en så trevlig kompisträff/lunch igår och vädret var visserligen blåsigt men på vägen dit titta solen fram lite och varme upp en litegrann. Men på vägen hem var det så iskallt att hela jag blev stel som is efter ca 2 minuter utomhus. Det här med kyla är verkligen inte min grej och kommer nog aldrig bli det heller. Jag är en vår/sommarmänniska. Men det var skönt att få komma utanför lägenheten lite.
 
Dock mår kroppen katastrof idag eller egentligen kom mycket av kraschen redan igår kväll. Så idag ska jag försöka klara dagen så gott det går med blandannat illamående, yrsel, syndimma, värk och domningar. Det kommer inte bli lätt, men jag vet att jag på något sett tillslut kommer ligga i sängen ikväll och klappa mig själv på axeln till orden "jag klara det!". Idag blir det alltså säng/soffläge för återhämtning för lilla mig. kramiz<3
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0