Lugn dag för återhämtning...

Tjo!
 
 Då var det Torsdag igen och idag händer det inte speciellt mycket. Jag har tänkt försöka pussla vidare på det pusslet jag börja på igår. Om kroppen tillåter kanske det blir en kort promenad runt huset för lite frisk luft i solen. Men får se lite för höfterna är rätt svullna idag då det är dags för mensen igen. Det får nog bli en lugn dag för både mig och Tösen som fortfarande är sjuk.
 
Jag hoppas innerligt att de kommande dagarna inte blir allt för tuffa. Då jag verkligen behöver få bra med sömn och vila nu så kroppen får återhämta sig efter de senaste veckorna strider. Så vi får hålla tummar och tår att dagarna bara flyter på och att dem blir så bra de bara kan i detta läget. Längtar så tills kroppen mår bättre. kramiz<3
 
Mystofflor på! 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0