Lyckades slutföra lite igår...

Hej på er!
 
Gårdagen gick så mycket bättre än väntat och jag lyckades slutföra 3 mindre "måsten" från listan. en lättnad att fått stryka lite av den långa listan. Idag blir det dock inget från den listan utan jag kommer ha fullt upp med att klara vardagen ändå känner jag. Skakningarna/darrningarna är riktigt jobbiga idag, men inte mycket att göra åt. Jag hade inget val än att ta luftrörsvidgande inatt. Så får försöka göra det bästa av dagen ändå. Kan i alla fall än så länge andas utan att hostattackerna kommer.
 
Jag hade tänkt ge mig på att duscha men väntar med det tills imorgon istället så kroppen får vila sig. Solen tittar fram så blir lite lockad till att ta mig ut en kort stund men då får det bli på en stol i trädgården bara. Längre än så lär jag inte orka ta mig idag om jag ska slippa "anfall". Ett "anfall" är de sista jag behöver nu. Ikväll blir det bara sängläge framför någon härlig serie. kramiz<3
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
MADDISENJ.SE

Vad härligt när man får stryka några saker på sin lista, bra jobbat!

Svar: Ja, det är en lättnad för den där listan växer ju så fort. Tack så mycket, kramiz<3
♥JèÑnIèY♥

2020-02-19 @ 14:50:54
URL: http://maddisenj.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0