♥Veckans Stolthet/Glädje v.6♥

Hej på er!
 
Då var det dags att sammanfatta veckan som gått. Denna beckan har varit extremt tuff när det kommer till kroppen och infektionen.Jag har snart tagit mig igenom den och kan blicka framåt även om vägen är lång tills infektionen helt borta. Trots en kämpig vecka med feber, hosta och en hel del värk har jag fått små fina stunder. Så här kommer några saker jag är stolt/glad över med denna vecka. Kramiz
 
 
Jag är Stolt/Glad över att jag i veckan:
 
Läkarbesöket gick bra.
 
Wiirah är här igen för att förgylla
dagarna.
 
Klarat av att lägga pussel.
 
Tagit mig igenom nätterna trots att
många av dem har varit långa.
 
Fått komma ut små stunder i solen.
 
 
 
  Vad är ni mest stolta/glada över denna veckan?
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0