♥Veckans Stolthet/Glädje v.8♥

Tjo på er!
 
Denna veckan har verkligen vart en berg och dalbana av känslor. Det har hänt en del tråkigheter kan man säga, men trots det har jag ändå lyckats få till några små fina stunder som jag kommer kunna se tillbaka på med ett leende. Så här kommer några saker jag är stolt/glad över med denna tuffa vecka som äntligen börjar lida mot sitt slut. Ny vecka och nya tag imorgon! Kramiz
 
 
Jag är Stolt/Glad över att jag i veckan:
 
Fått egentid för mig själv.
 
Slutfört lite från "måste-listan"
 
Kom iväg på en kompisträff/lunch.
 
Börjat pyssla lite smått igen.
 
 Orkat njuta lite av solen.
 
 
 
  Vad är ni mest stolta/glada över denna veckan?
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
Jennifer

Att jag hållt kosten relativt bra även fast det inte blivit något gym! :D

Svar: Åh så bra❤ heja dig! Kramiz finaste du💖
♥JèÑnIèY♥

2020-02-23 @ 17:01:35
URL: http://jennifermarie.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0