Kroppen behöver återhämta sig...

Goddag!
 
Idag var planen egentligen att jag skulle åka iväg och hälsa på min extra lillasyster. Men igår kväll efter vi kom hem från mormor kände jag att ännu ett anfall var på ingång. Då fanns det inga andra alternativ än att avboka helgen planer. Det tog emot jätte mycket att behöva göra det, då jag har sett framemot att åka till henne. Men samtidigt så måste jag lyssna på kroppen. 
 
Så istället för ett besök hos syrran får det bli sängläge framför någon film eller lyssna på poddar. Bara låta kroppen få återhämta sig efter veckans alla utmaningar och framför allt efter mensen. Risken för att åka på ett större "anfall" vid ansträngning nu är stor. Så jag måste ta det lugnt om jag klara ta mig till arbetsterapeuten på Måndagmorgon. kramiz<3
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0