Efterlängtat regn trots allt ont...

Hej!

Igår på kvällen kom regnet man både längtat och inte längtat efter senaste veckan. För naturen skull och för luften behövdes det en sådan rejäl kväll av regn. Tempraturen sjönk rätt mycket inomhus så fort det blev svalare ute. Vilket gjorde nattsömnen betydligt bättre för att sova i 28 grader var inte lätt.
 
Regn ställer dock till det en del för kroppen och speciellt höfterna och knäna på mig. Men det gick ganska bra så länge jag höll mig stilla. Så jag och grabben tog en lugn dag på altan med korsord något han älslade att få göra. Idag blir det nog också en lugn dag bortsett från att jag och pappa ska till stan för att fixa en sak. Kramiz
 
 
 
 
Puss & Kramiz
// Jenniey Love
 
 


Kommentarer
Emma Engström

Oj att du känner av regnet så mycket som du gör? Men hoppas det går bra, för att ha ont är inget vidare! Ta hand om dig <3

Svar: Ja, det är rätt galet att man kan känna väderskiftningar så tydligt i kroppen. Dagarna har som tur gått ganska bra trots alla smärtor. Hoppas du har en fin start på denna veckan. Kramiz❤
♥JèÑnIèY♥

2020-06-29 @ 17:37:36
URL: http://nouw.com/emmaengstrom


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0