Måste ringa viktiga samtal...

Tjo!
 
Då var en ny vecka igång och planen var till en början att bara vila upp mig i veckan och ta allt lite som det kommer dag för dag. Men så i fredags kom det ytterligare ett brev från sjukhuset som gör att jag måste ringa lite samtal i veckan till olika mottagningar.
 
Och är det något jag avskyr så är det verkligen att ringa vårdsamtal speciellt när man fått dåligt bemötande när man har ringt tidigare. Men det måste göras, får hoppas det är trevliga person som svarar så jag slipper bryta ihop i ilska efteråt. Kramiz
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
Carolina

Tråkigt att du fått sådan dålig syn på vården på grund av dålig vårdpersonal. Hoppas det var en trevlig person som svarade och kunde hjälpa dig med dina ärenden :)

Svar: ja och det har inte gjort min telefonskräck lättare. Men denna gången hade jag turen att få yngre som svara och var jätte hjälpsamma. Hoppas även sista vårdsamtalet imorgon flyter på bra. så skönt att få allt sånt har avklarat innan påsk. kramiz<3
♥JèÑnIèY♥

2020-03-30 @ 14:31:03
URL: http://knaset.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0