♥Veckans Stolthet/Glädje v.13♥

Hej på er!
 
Denna veckan har minst sagt vart en utmaning för mig när det kommer till kroppen och energin. Jag har visserligen fått en del gjort, men det har kostat också. Kroppen har vart väldigt upp och ner från dag till dag, så jag hoppas att jag kommande vecka blir lite stabilare. Jag har i alla fall inget speciellt inplanerat utan tar allt eftersom just nu. Trots att veckan vart lite sådär så har jag några guldkorn från veckan. Så här kommer i alla fall ett par saker jag känner mig stolt och glad över med veckan som gått. Kramiz
 
 
Jag är Stolt/Glad över att jag i veckan:
 
Klarat äta en hel måltid utan
få kväljningar.
 
Kommit ut i friska luften och solen
små korta stunder.
 
Orkat sortera upp alla viktiga brev från sjukvården.
 
Hittat en bra kvällsrutin som fungerar för mig.
 
Pysslat om mig själv lite extra.
 
 
 
  Vad är ni mest stolta/glada över denna veckan? 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
Lisa

Jag är stolt och glad över att jag fått lite gjort hemma Tagit en sak i taget och vilat mycket emellan. Ha en fin söndag kram <3

Svar: Åh så bra att du fått lite gjort och att du vilat mycket. Ha en super fin söndag. kramiz<3
♥JèÑnIèY♥

2020-03-29 @ 13:58:12
URL: http://familjenkaotisk.blogg.se
Annica

Det låter som en bra vecka.
Heja dig 🤗🥰

Svar: Tack underbara du! 2 av 3 samtal är klara nu och gått så mycket bättre än väntat. Återstår ett sen är det klart för denna veckan. kramiz<3
♥JèÑnIèY♥

2020-03-30 @ 14:34:43
URL: http://wwwannicaslivvidhavet.blogg.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0