Nytt försök att ta mig ut...

Tjo på er!
 
Dagarna går riktigt trögt nu eller snarare känns dem långa och tuffa. Jag bröt ihop lite igår och det var så skönt att bara få släppa ut alla känslor som faktiskt kommer vid svårare skov. Dock fick jag ett super fint avslut igår på kvällen i form av besök av min bror och yngsta brorson. Det var så behövligt att få lite glädje mitt i allt. 
 
Inatt sov jag återigen lite bättre och vakna inte upp till ett smärtsamt anfall. Jag var så orolig för att det skulle komma ett imorse igen. Men jag slapp det som tur var så förhoppningvis orkar jag ta mig ut en stund idag istället. Vädret är soligt men lite molnigt emellanåt, men det ser ut att vara rätt skönt utomhus ändå. kramiz<3
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0