♥Veckans Stolthet/Glädje v.19♥

Hej!
 
Ännu en vecka börjar lida mot sitt slut och denna vecka har nog vart en av de bättre trots att kroppen inte vart helt på topp. Jag har ju haft mina dalar av svåra smärtor och illamående kan man säga. Men jag har också fått fylla på med värme och kärlek hemma hos min älskade syster. Sen har jag även kunnat komma ut en stund både hemma hos syrran i deras trädgård och här ute på ön. Så himla mysigt och skönt med lite frisk luft mellan vilostunderna. Här kommer i alla fall fem saker jag är mest stolt/Glad över med denna veckan.  Kramiz
 
 
 
Jag är Stolt/Glad över att jag i veckan:
 
 
Försökt vara noga med
vilostunderna.
 
Fått ha en mysig pappa-helg.
 
 ♥ Klarat ätit regelbundet & bra.
 
Kunnat sitta ute i solen en stund.
 
Är tillbaka på ön igen.
 
 
 
  Vad är ni mest stolta/glada över denna veckan? 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
Jennifer

Härligt med en mysig pappahelg :D <3

Svar: Ja vart super mysigt, det var välbehövligt för oss båda tror jag. kramiz<3
♥JèÑnIèY♥

2020-05-11 @ 05:17:56
URL: http://jennifermarie.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0