Nu bär det av...

Hej!
 
Det känns lite nervöst inför att åka iväg idag, det var ju ett tag sen sist nu samtidigt ser jag framemot att få lite miljöombyte. Få se annat än bara väggarna här hemma i lägenheten för det kommer jag tyvärr få göra hela vintern. Jag vet att resan lär kosta en del på kroppen, men förhoppningvis kommer den ge mer än den tar i slutändan efter att jag återhämtat mig.
 
Om en liten stund ska jag packa ihop det sista innan jag ska bege mig iväg. Näringsdrycker och frukt är det allra sista som åker ner i väskan innan den stängs som vanligt. Jag är så redo även om jag är lite nervös då vädret ute gör kroppen öm. Det finns dock ett mål med den här mini-semestern och det är att få ventilera mig och vila upp mig från allt kaos som pågår just nu.  kramiz<3
 
 
 
Puss & Kramiz
// Jenniey Love<3
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0