Väntas bli ännu en lugn dag...

Hej!
 
Planen idag är att försöka komma iväg till apoteket en sväng. Mitt förråd här hemma behöver fyllas på lite igen då jag missa en hel del sist. I övrigt blir det nog bara en lugn och mysig dag här hemma. Jag ska ju undvika överanstränga mig allt för mycket. Det kommer därför få bli mycket vila denna veckan hur mycket min vilja än vill något annat. Men ja viljan vill ju oftast mer än vad kroppen klarar av och det gör att det blir supersvårt att bromsa i tid om man ger sig på något.
 
Om jag orkar ikväll eller imorgon efter jag har vilat mig ett par timmar har jag tänk att jag och wiirah ska ha lite hemmaspa (ansiktismask). Men det beror såklart på hur kroppens mår och vad pulsen ligger på. Hoppas i alla fall att jag orkar med det någon dag för de vore så himla mysigt att få göra de med tösen. Det är ju våran lilla tradition att ha lite spamys när hon kommer hit. kramiz<3
 
Vad har ni för planer idag?
 
 
 
Puss & Kramiz
// Jenniey Love<3
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0