Kaos kring allt just nu...

 Hej!
 
Imorse var jag uppe tidigt för att återigen ringa vårdcentralen som egentligen skulle ha hört av sig till mig förra veckan. Men igår ringde jag ett annat vårdsamtal och h*n jag prata med bad mig att ringa upp Vc igen då det är viktigt att dem tar proverna och gör utredningen så fort som möjligt för att det andra stället ska kunna hjälpa mig angeånde min Dysmenorré. Så galet komplicerat när man lider av mer än en sjukdom alltså, ringa runt för att få ihop allt. 
 
Jag var riktigt nervös inför samtal imorse då det inte ens var säkert att dem skulle förstå allvaret då jag är ung. Den jag fick prata med visste inte vad förkortningen betydde utan det fick jag förklara men jag tror att h*n förstod allvaret i det. Det antecknades att jag behöver få en tid snarast till min läkare. Nu är det bara till att vänta och hoppas att jag får göra proverna så fort som möjligt för att få svar. Men risken finns att jag kommer få göra ett svårt val längre fram om proverna visar det vi misstänker. Mer om det när jag hunnit smälta allt. Kramiz
 
 
 
Puss & Kramiz
// Jenniey Love<3
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0