Då var det dags att resa hem...

 Hej på er!
 
 Då var påsken avklarad pch det är dags att återgå till vardagen igen och redan imorgon väntas ett besök hos fotvården. Ett besök jag sett framemot jätte mycket då fötterna verkligen behöver lite kärlek igen. Så idag måste jag och stora tösen lämna ön och bege oss mot stan igen, men det tar emot för oss båda.
 
Min kroppen mår la inte super bra just nu, men jag tycker det går åt rätt håll i alla fall även om jag inte kan vara uppe mer än korta stunder innan kroppen strejkar. Blir mycket vila mellan varje moment i vardagen för att klara av det. Så det är tur jag har tösen denna veckan och därmed kan få hjälp om så behövs. Kramiz
 
 
 
Puss & Kramiz
// Jenniey Love
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0