En känslosam start på veckan...

 
Då var det dags att starta igång en ny fräsch vecka och jag är så redo även om jag vet att morgondagen kommer bli en känslomässigt jobbig dag som varje år precis som även dagen känns. Saknaden efter min idol och förebild till morfar kommer alltid finnas där hur mycket jag än vet att han alltid är nära mig. Det går inte en timme utan att jag tänker på honom.
 
Planen i övrigt för veckan är att försöka packa upp en flyttlåda och sen bara ta det lugn. Vore mysigt om jag kunde få till en liten hemma-spa kväll någon dag där jag bara tar hand om mig själv lite extra, men det får bli längre fram i veckan när jag fått återhämta mig efter helgen som jag fick spendera med min älskade brorson. En helg jag kommer bära inom mig länge. kramiz<3
 
En växt som jag fick av min morfar när
jag var ett litet barn och som än idag växer sig stor och får små bebisar:
 
 
Puss & Kramiz
// Jenniey Love<3
 


Kommentarer
Jozefphina

Tar gärna några hit om du behöver plantera om de 🙂

Svar: Absolut syrran, måste bara hitta fina krukor att plantera om i<3
♥JèÑnIèY♥

2021-04-30 @ 14:50:17


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0