Jag tog mod till mig...

 Hej!
 
Igår gjorde jag något jag varit extremt nervös för att göra. Nämligen att delta i ett digitalt möte/träff. Efter mycket nervositet tog jag mig an det och jag är så glad att jag tog mod till mig. Det gick så bra och jag kommer definitivt våga delta igen om kroppen tillåter. Kanske kan min rädslor efter tonåren övervinnas med tiden.
 
Men att delta i sådana möten precis som en vanlig träff tar det på krafterna. Så igår kväll fick jag ett litet anfall av skakningar, men det var ganska lindrig jämför med vad det brukar vara. Idag känner jag mig väldigt matt och smärtpåverkad så kommer få bli en extremt lugn dag för återhämtning. Kramiz
 
 
 
Puss & Kramiz
// Jenniey Love
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0