Något bättre idag efter gårdagen....

Hej!
 
Ny dag och nya möjligheter brukar man säga och så känns det verkligen idag. Smärtorna är kvar men efter medicinen igår är dem betydligt mycket lättare att hantera. Jag tog rätt beslut som tog den starka medicinen igår och illamåendet kom inte förrän på kvällen. Då hade jag redan hunnit äta de viktigaste måltiderna, det gjorde att illamåendet inte påverka mig särkilt mycket som det annars brukar göra. 
 
Idag blir det en fortsatt lugn dag då jag fortfarande känner mig lite snurrig av medicinen. Men solen är framme så det kommer nog bli en hel del balkonghäng som jag längtat så efter senaste veckan. När solen är framme blir det ju så härligt varmt på min inglasade balkong, värme som min kropp behöver nu efter dagar av kyla. kramiz<3
 
 
 
 
Puss & Kramiz
// Jenniey Love<3
  


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0