Var uppe tidigt imorse...

Tjo!
 
Idag vakna jag innan 9 och det märks kan jag säga. Illamåendet är riktigt jobbigt. Förhoppningsvis klingar det av under dagens gång. Jag brukar försöka sova till 10-11 för att få ihop mina sömntimmar. Men idag väntade jag på läkarsamtal på morgonen/förmiddagen. Så hade inte mycket till val än att vakna tidigare. Samtalet ganska bra denna gång jämför med sist.
 
Dock känns min kropp extremt öm och jag är även yr idag, så troligen är mensen på ingång om den nu tänkt komma. Det kommer få bli en lugn dag med mycket vila och enda jag har på listan att göra är att beställa hem mat då pappa är sjuk just nu och kan därför inte hjälpa mig med att handla den närmsta tiden. Kramiz
 
 
 
Puss & Kramiz
// Jenniey Love
 


Kommentarer
Sandra (sandifighter)

Här inväntas också mens, så ragatan Sandra är framme. Jag vill ha pizza, cola och en massa annat gott att vräka i mig. När jag inte får det så får stackars familjen stå ut med mig. Männen har tufft här hemma med två mens monster 🤣

Svar: Hehe, jag bor ju själv nu mera så ingen annan behöver stå ut med mig innan mensen. Jag blir inte särskilt sötsugen på saker vid mens däremot blir jag lättirriterad på små saker, så ens tålamod sätts verkligen på prov. Kan tänka mig att det är en utmaning för männen i huset🤣

Många kramiz<3
♥JèÑnIèY♥

2021-04-12 @ 21:45:29
URL: http://sandifighter.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0