Mycket tider att passa i veckan...

Tjo!
 
Då var det dags att dra igång en ny vecka och denna kommer bli en utmaning och mycket tider att passa, samtidigt ska det bli rätt skönt att få alla sjukhusbesök och möten avklarade. Dessutom har jag fått en återbuds tid till den viktiga undersökning redan imorgon. Därmed slipper jag även ha den hängde över mig sen. 
 
Nu ska jag göra mig redo för veckans första möte och efter det blir det jakt efter min medicin som varit restnoterad i flera veckor. Så jag hoppas verkligen någon av stadens alla apotek fått in den nu. I värsta får det bli plan B, men det vill jag helst slippa i dessa tider. Vill verkligen inte gå ut i dagens snöväder men har inget val. Kramiz
 
 
 
Puss & Kramiz
Jenniey Love<3
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0