Väntas bli en liten utflykt....

 Tjo på er!
 
 Igår på förmiddagen kom en rejäl känslostorm över mig. Tårarna bara rann ner för kinden samtidigt som jag försökte andas lugnt. Men till slut ringde jag mamma som genast kom hit med pappa för att trösta och låta mig få prata ut. Det kändes så mycket lättare efteråt,  leendet kom tillbaka och axlarna sjönk en aning. Jag behövde få lätta mitt hjärta.
 
Idag är en ny dag och pappa har lovat att ta med mig och tösen till en badplats vi var på mycket när jag och mina syskon var små. Det ska bli så spännande att se hur den ser ut idag, då ingen av oss har varit där på flera år nu. I övrigt blir det nog en ganska mysig dag med mina föräldrar och ikväll blir det TENS=timmar efter ett par dagars uppehåll inklusive en hel del VILA. Kramiz
 
 
 
Puss & Kramiz
// Jenniey Love
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0