♥Veckans Stolthet/Glädje v.29♥

Hej på er!
 
Då början ännu en vecka lida mot sitt slut och det är dags att sammanfatta den. Jag vet inte riktigt vart jag ska börja. Veckan starta med den efterlängtade första vaccindosen och därefter har veckan rullat på i rask takt med relativt bra dagar med familjen. Där jag för första gången på länge känt mig harmonisk på ett sätt jag nog inte känt på över ett års tid. Jag har vilat mig regelbundet trots att solångesten kommit titt som tätt, allt för att inte krascha totalt. Så överlag är jag rätt nöjd med dagarna som gått. Här kommer fem saker jag är extra stolt/glad över denna veckan. kramiz<3
 
 
 
Jag är Stolt/Glad över att jag i veckan:  
 
 Fått första dosen av vaccinet.
 
Fått ta magiska kvällsdopp.
 
 Kom iväg på en liten utflykt.
 
 Vilat mig regelbundet och tätt
om dagarna.
 
 Haft otroligt bra aptit.
 
 
 Vad är ni mest stolta/glada över denna veckan?
 
 
Puss & Kramiz
// Jenniey Love<3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0