Äntligen ska jag få träffa dem igen...

Heej!
 
 Det är Fredag! En dag jag sett fram emot länge nu. Jag ska äntligen besöka min syster och hennes familj. Jag har ju inte varit där på länge nu, så det ska bli super mysigt att få träffa alla en stund. Dessutom ska ett barn följa med mig och pappa hem igen nu när skolbarnen äntligen gått på efterlängtat sommarlov.
 
Så från och med idag får jag alltså sällskap ett tag. Vilket känns bra för senaste veckan har jag känt mig lite ensam. Jag behöver fyllas på med glädje och värme igen innan det är dags för nästa kamp eller hinder på vägen. Men nu ska jag göra mig klar så pappa kan plocka upp mig när han slutat jobbet. Kramiz
 
 
 
Puss & Kramiz
// Jenniey Love
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0