Beger oss ut till ön...

 Hej!
 
Idag är det äntligen dags att återförenas med ön och det kommer nog bli lika mysigt och avkopplande som vanligt. Vädret kanske blir lite mer ostadigt denna veckan, men jag hoppas kroppen inte blir allt för påverkad av det. Bara hoppas regnet går runt och inte över ön även denna gång.
 
Jag började packa inför ön-vistelsen rrdan igår och oj vad mycket det är som ska med innan man ens börjat packa kläder. Att resa som kronisk sjuk är inte så lätt. Det är tur jag är duktig på att skriva listor så jag bara kan bocka av allt viktigt. Men jag ser framemot att få ett par dagar ute på landet. Kramiz
 
 
 
Puss & Kramiz
// Jenniey Love
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0