Blir en dag med TENS...

Tjo!
 
Då var det dags att starta upp en ny vecka och den får börja lugnt då jag mår lite sådär idag. Jag och pappa var nämligen och plantera på farfar grav igår kväll. Den korta sträckan jag gick från bilen till graven räckte för att smärtorna i benen skulle komma tillbaka tyvärr. Men det blev super fint med blommorna vi satte.
 
Idag blir det att köra TENS och vila så gott det går mellan måltiderna. Vore mysigt att se någon film senare ikväll men det återstår att se om jag har ork det eller inte, men jag hoppas klara det! Nu ska jag vila med benen i högläge sen blir det att försöka äta lite frukt och dricka min näringsdryck. Kramiz
 
 
 
Puss & Kramiz
// Jenniey Love
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0