Det är min dag!

Hej på er!
 
Idag är det ingen vanlig dag för det är min födelsedag och det känns för en gång skull ganska okej att bli ett år äldre. Flytten har nog minskat lite av min åldersnoja nu, vilket känns så skönt. Visst finns det fortfarande saker som känns jobbiga med att bli äldre, men det går an. Planen för idag är att jag och Wiirah ska också försöka få tag på något gott att fira min dag med ikväll. Kanske kan jag få tösen att fixa chokladbollar då jag har glutenfri havre hemma. I övrigt blir det nog en ganska lugn födelsedagen precis som de senaste åren. Kramiz
 
 
 
Puss & Kramiz
// Jenniey Love<3
 


Kommentarer
Annica

Grattis på födelsedagen i efterskott 🎉💐

Svar: Tack så mycket:) kramiz<3
♥JèÑnIèY♥

2021-07-06 @ 17:55:19
URL: http://Annicaslivvidhavet.blogg.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0