En okej första natt, men känns....

 Goddag!
 
Jag vet faktiskt inte om jag kan kalla det en god dag idag med tanke på hur stel och ont det för i kroppen. Resan hit ut gick ganska bra igår, bortsett från att benen och armarna bråka en del. Men jag har sovit super gott inatt. Så har verkligen haft en magisk första natt i mitt egna rum på ön. Jag har endast vaknat ett fåtal gånger för att skifta sida. 
 
Hur dagen kommer bli återstår att se. Jag har än så länge inga stora förhoppningar, utan det blir nog mest vila för återhämtning. Tror även det kommer bli en del tårar under dagens gång. Då det känns som det är en hel del som behöver få komma ut av allt som bubblar inom mig. Kramiz
 
 
 
Puss & Kramiz
// Jenniey Love
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0