En stund i taget...

Tjo!
 
Ännu en dag som kommer få spenderas inomhus trots det vackra vädret utanför. Det tar såklart emot rejält samtidigt finns det inte så mycket att göra, kroppen är för svag för att orka ut nu. Jag orkade i alla fall sitta ute på balkongen en kort stund igår medan jag åt middag och det kändes så skönt även om det bara var några minuter. 
 
De få stunderna på min inglasade balkongen är bättre än inget de här dagar. Där kan jag känna värmen och få se lite av naturen tills jag återhämtat mig för att komma ut till gården igen. Blir till att ta en stund i taget och äta lite men ofta för att få i mig mat som brukar vara en utmaning när kroppen strejkar. Nu ska jag ta lite vattenmelon sen vila igen. Kramiz
 
 
 
Puss & Kramiz
// Jenniey Love
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0