Gick inget vidare hos läkaren...

Tjo!
 
Tidigt imorse ringde vårdcentralen upp som lovat om att jag hade fått en akuttid till läkaren på förmiddagen. Besöket gick la ganska dåligt, kändes inte som läkare lyssna på mina ord i huvudtaget utan blev överkörd. Så jag fick inte ut mycket av det alls tyvärr, så jag får la fortsätta kämpa på så gått det går. Jag hoppas min vanliga läkare snart är tillbaka så jag kan få en läkare som lyssnar och är påläst om ME/CFS. 
 
Nu ska jag ta och vila en stund för är helt slut efter läkarbesöket och allt därefter. Hoppas ha tillräckligt med energi för att laga lite mat sen annars får det bli mikromat från frysen. Dock försöker jag undvika den typen av mat särkilt om det är köpt färdiglagad då dem oftast inte brukar gå så bra för mig att äta. Det är nödmat om kroppen inte klarar fixa något annat men kommer då få lägga till en ND för att få i mig tillräckligt. kramiz<3
 
 
 
Puss & Kramiz
// Jenniey Love❤
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0