Hoppas på kvällsdopp sen....

Hej!
 
Sent igår kväll kom det en plötslig regnskur, en skur som var behövlig för naturen här ute. Idag skiner dock solen igen och det ska bli upp till 24 grader. Så jag ska allt försöka sitta ute en stund i skuggan vi köksdörren bara vila mig. Ikväll kanske det blir kvällsdopp om det blåser åt rätt håll och det hoppas jag verkligen för det är något jag längtat efter extremt mycket. Kramiz
 
Tösen tog ett dopp igår när det blåste
åt hel fel håll🙈:  
 
 
Puss & Kramiz
// Jenniey Love
 


Kommentarer
ullie

badkruka är jag och vågar inte
27 gr här idag o över 29 i morg med säger de hoppas på det.

Svar: ja värmen har verkligen kommit nu.
Åh, jag älskar att bada men undviker bada när det är för kallt i vattnet för kroppen skull.

Kramiz❤
♥JèÑnIèY♥

2021-06-17 @ 21:47:19
URL: http://weberskold.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0