Jag kom upp för att ringa...

 Hej på er!
 
Imorse tog jag mig upp för att ringa vårdcentralen och trots att illamåendet slog till som vanligt när jag vaknar före 10 så gick det okej. Dem ringde upp efter 50 minuter, vilket sällan sker. Samtalet gick bra men det fanns ingen tid för dagen. Så när samtalet väl var över kunde jag äta lite frukost innan jag somna om ett par timmar till innan det var dags att kliva upp för en andra frukost.
 
Förhoppningsvis hör sköterskan av sig imorgon igen om en tid då det är viktigt att jag kolla upp det där med blodkärlen. Nu mera bor jag ju nära vårdcentralen så om det skulle bli en sista minuten tid så går det bra. Det var svårare att ta en sådan tid när jag bodde hos mina föräldrar, då krävdes det planering för att ens kunna ta mig dit. Kramiz
 
 
 
Puss & Kramiz
// Jenniey Love
 


Kommentarer
Minna

Hoppas att du kryar på dig!

Svar: Tack. kramiz<3
♥JèÑnIèY♥

2021-06-23 @ 11:42:45


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0