Laddar inför morgondagen...

 Goddag!
 
Idag tog jag mig en liten sovmorgon då jag under natten vaknat flera gånger dränkt i svett. Detta är ett av många tecken på att mensen är på gång för mig. Så det är tur jag alltid har en handduk intill sängen att torka av mig med när det blir så. Då det inte är lönt att duscha/tvätta av mig förrän när jag kommer upp på morgonen. 
 
Idag ska jag bara försöka ladda inför mitt besök till köpcentret imorgon för att hämta ut apotekspaketet och lite annat också faktiskt. Än så länge verkar det som allt lär hinna bli klart tills imorgon. Vilket är toppen för då slipper jag besöka centret ännu en gång inom närmsta tiden. Jag är ju inget fan av köpcenter eller butiker. Det är lika rörigt för huvudet oavsett pandemi eller inte. Kramiz
 
 
 
Puss & Kramiz
// Jenniey Love
 


Kommentarer
Hippietanten

Nej köpcenter är inte kul. Konstigt att de finns egentligen. Så långt från värme och mänsklig gemenskap kan man tycka...



Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0