Lugn start på en ny vecka...

Tjo på er!
 
Wow, vilken midsommar helg det blev i år trots att vi egentligen inte fira i huvudtaget mer än att vi njöt av det vackra vädret vi fick. Vi var ute nästan hela dagen både i Fredags och Lördags. Dock kom bakslaget för mig igår! Jag kunde knappt ta mig upp ur sängen alls utan att allt snurra och benen darra. Så det blev en hel del säng/soffläge för mig igår, men jag är glad över att pappa ändå gick med på att skjutsa hem mig igår på kvällen trots mitt skick. Jag ville liksom bara hem till lugnet, där jag kan slappna av fullt ut. Sen sover jag ju som bäst här i min egna lägenhet när vi är i stan och det behövs om kroppen ska kunna återhämta sig efter helgen. kramiz<3
 
 
 
Puss & Kramiz
// Jenniey Love
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0