Solen skiner vackert utanför...

Tjo!
 
Ännu en dag då solen skiner magiskt utanför och senare ikväll hoppas jag kunna ta mig ut till bänken vid sjön en stund. Men innan dess har jag lite små saker att ta tag i här hemma med regelbundna vilopauser mellan varje ansträngning. Allt för att undvika "anfall" eller att krascha ännu en gång. Idag behöver jag även få i mig lite mer mat för igår åt jag riktigt dåligt. Så apititen är inte den bästa just nu, men jag försöker i alla fall så gått det går. Lite är bättre än inget i detta läget! Nu ska jag vila en stund i soffan innan jag tar tag i den första sysslan nämligen planera och skriva inköpslista inför kommande vecka. kramiz<3 
 
Hoppas ni har en så fin helg det bara går!
 
 
 
Puss & Kramiz
// Jenniey Love
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0