Tar till plan B för dagen...

 Hej!
 
Igår på kvällen tog jag mig ett lagom varmt bad och oj vad skönt det var. Jag blir så avslappnad av det och särkilt om jag haft en dag där kroppen varit svajigt. Jag brukar även lyssna på någon härlig podd under tiden för att verkligen koppla bort alla funderingar och få skratta av mig. Tror jag ska försöka få ihop ett nytt inlägg om mina favoritpoddar någon dag, då det tillkommit många nya favoriter.
 
Idag är planen att försöka beställa allt jag behöver ha från apoteket som jag skulle besökt i fredags. Då mina ben inte är helt okej än, så får det bli ännu en vilodag innan jag ger mig på att hämta min leverans packad och klar antingen imorgon eller på Torsdag. Då slipper jag leta runt själv bland hyllorna och därmed spara lite energi. Kramiz
 
 
 
Puss & Kramiz
// Jenniey Love
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0