Välbehövligt besök...

Hej på er!
 
 Det var så mysigt igår att få krama om min syster och alla hennes familjemedlemmar. Det var ju som sagt bra länge sen vi sågs sist nu då min kropp varit alldeles för svajig för att kunna åka dit. Jag hann knappt ur bilen innan alla barn kom springades för att krama om mig även om det så var ett ben. Det blev en massa kärlek och skratt. Det var en välbehövlig tripp för själen och dessutom fick jag med mig en trollunge hem som gick på sommarlov igår.
 
Idag ska jag och TT ha en riktigt mysdag och bara ha så roligt vi kan utan att jag gör av med för mycket energi. Jag ska försöka komma ihåg att vila och ta pauser regelbundet även om man är mitt i det roliga. senare ikväll blir det nog lite hemmaspa med filmmys som igår då vi såg en av "Lassemajas detektivbyrå"-filmerna. Lagom spännande och rolig på samma gång, så misstänker att det blir ännu en av de filmerna även idag. kramiz<3 
 
 
 
Puss & Kramiz
// Jenniey love<3
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0