♥Veckans Stolthet/Glädje v.22♥

 Hej på er!
 
Vart ska jag börja nu när det är dags att summera ännu en vecka som börjar lida mot sitt slut. Denna vecka har varit riktigt tuff när det kommer till kroppen men också varit en av det finaste när det kommer till vädret. Solen har varit framme varje dag och trots att jag inte kommit ut har jag i alla fall fått chansen att njuta av solen och värmen på balkongen. Här kommer fem saker jag är stolt/glad över denna veckan. Kramiz
 
 
Jag är Stolt/Glad över att jag i veckan:  
 
Äntligen har sommarvärmen kommit.
 
 Kollat på en film.
 
 Orkat ha en hemmaspa kväll.
 
 Tagit mig ut till bänken i alla fall 2 kvällar.
 
 Tagit mig igenom nätterna trots att
många varit långa.
 
 
 Vad är ni mest stolta/glada över denna veckan? 
 
 
 
Puss & Kramiz
// Jenniey Love<3
 


Kommentarer
Johanna

Heja hemmaspa! Bästa jag har gjort den här veckan är att ta bilder på en katt som jag såg utanför huset. Bara för att den var fin :-)

Svar: Ja det är så skönt att få pyssla om sig själv lite extra:) Åh vad roligt. kramiz<3
♥JèÑnIèY♥



Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0