♥Veckans Stolthet/Glädje v.23♥

Tjo!
 
 Då börjar ännu en vecka lida mot sitt slut och oj vad denna har gått fort även om vissa av dagarna varit riktigt tuffa. Men jag måste säga att trots smärtorna i kroppen känne jag mig nöjd över veckan och mycket beror nog på de sista dagarna som varit ganska bra. Jag har fått de mesta klart inför sommaren nu och skolbarnen har gått på lov. Det har även blivit en del skratt under veckans gång och det är något som behövs emellanåt. Här kommer ytterligare fem saker jag är stolt/glad över denna veckan. kramiz<3
 
 
Jag är Stolt/Glad över att jag i veckan:  
 
Solen har nästan varit framme varje dag.
 
 Kört TENS nästan varje kväll.
 
 Fått krama om syrran och hennes familj.
 
 Tagit mig ut i det fina vädret.
 
 Kämpat på med måltiderna trots dålig
aptit vissa dagar.
 
 
 Vad är ni mest stolta/glada över denna veckan?  
 
 
Puss & Kramiz
// Jenniey Love
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0