♥Veckans Stolthet/Glädje v.24♥

Hej på er!
 
Då var det dags att sammanfatta ännu en vecka som börjar lida mot sitt slut. Denna veckan har varit varm men absolut inte olidligt för mig som fryser lätt. Så trots att jag krascha rejält igår och haft en hel del smärtor så är jag över lag jätte nöjd med ö-vistelsen denna gång. Jag trivs super bra i mitt egna rum där ute. Där jag får en paus från alla andra, vilket jag behöver för att kunna vila. Jag längtar redan tills vi ska vara där under pappas semester veckor och jag hoppas verkligen det blir fler kvällsdopp. Här kommer fem saker jag är stolt/glad över denna veckan. kramiz<3
 
 
Jag är Stolt/Glad över att jag i veckan:  
 
Haft ganska bra aptit förutom igår.
 
 Kört TENS varje kväll
 
 Fått många härliga stunder av skratt.
 
 Njutit till max i skuggan alla soliga dagar.
 
 Tagit årets första kvällsdopp.
 
 
 Vad är ni mest stolta/glada över denna veckan?
 
 
Puss & Kramiz
// Jenniey Love
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0