♥Veckans Stolthet/Glädje v.25♥

 Hej på er!
 
Ännu en vecka börjar lida mot sitt slut och det är dags att sammanfatta den. Vädret har ju varit ganska fint eller snarare helt magiskt större delen av veckan. Det har blivit en hel del stunder ute i friska luften. Dock fanns det stunder under veckan som gått mindre bra. Min kroppen har strejkat och läkarbesöket gick riktigt dåligt. Men här kommer i alla fall fem saker jag är stolt/glad över denna veckan. Kramiz
 
 
Jag är Stolt/Glad över att jag i veckan:  
 
Kört TENS en stund Varje kväll.
 
 Kom iväg på en lunch med bästis.
 
 Fick en mysig midsommarafton.
 
 Provat att ligga på en spikmatta.
 
 Sovit okej om nätterna.
 
 
 Vad är ni mest stolta/glada över denna veckan? 
 
 
Puss & Kramiz
// Jenniey Love
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0