Små steg i rätt riktning igen...

Hej!
 
Det är Fredag! Min favoritdag på hela veckan av någon konstig anledning. Jag är super peppad på att få ta mig an denna dag, men det är vila som gäller. Min kropp behöver fortfarande återhämta sig efter allt, men jag blir något starkare för varje dag nu även om kroppen fortfarande strejkar en hel del.
 
Dem värsta dagarna tycks i alla fall vara förbi för den här gången och jag hoppas undvika krascha så hårt igen. Jag är så stolt över mig själv som tog beslut att inte följa med till ön, hur mycket jag än längtar dit. Den här tiden hemma i min lägenhet har varit bra för mig för att kunna koppla bort ALLT och bara fokusera på mig själv. Kramiz❤
 
Vill önska er alla en trevlig
Fredag och helg! 
 
 
 
Puss & Kramiz
// Jenniey Love
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0