Måste plåga mig ut...

Goddag!
 
Det är fredag och det innebär såklart Fredagsmys ikväll. Jag har dock inte bestämt mig än om jag ska åka till mina föräldrar redan idag eller om pappa ska få komma hämta mig imorgonbitti när jag vaknat för att kunna vara med F. Jag har nämligen lite blande känslor inför vistelsen hos dem efter dagens samtal. Vi får se hur det blir med den saken helt enkelt. 
 
Jag behöver i alla fall komma iväg till stan eller köpcentret idag för att rikta mina glasögon, då dem inte tycks sitter som dem ska längre. Önska så jag kunde strunta i det nu, då jag ändå inte har några övriga ärende dit. Men då glasögonen just nu ger både sår och smärta samt påverkar synen så kan jag nog inte vänta med det. Kramiz<3
 
 
 
Puss & Kramiz
// Jenniey Love<3
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0