Njuter av solen & naturen...

 Tjo!
 
Vilken otroligt vacker dag vi fick igår med strålande sol och underbar värme. Jag satt ute nästan hela dagen och tittade på medans brorsan grabbar sprang runt och utforska och lekte på tomten. Orkade även fota lite fler vårbilder. Jag har verkligen längtat efter kunna vistas ute  i friska luften utan frysa. 
 
Idag mår jag sådär, väldigt öm i kroppen så får nog bli några timmar med tens ikväll framför "masked singer". I övrigt blir det nog en hel del vila för mig och undvika all typ av större ansträngning. Vi får se hur dagen går med barn i huset som gärna vill vara nära en men ofastbrukar det gå bra bara man förklarar för dem varför man måste vila. Kramiz
 
 
 
 
 
Puss & Kramiz
// Jenniey Love
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0