♥Veckans Stolthet/Glädje v.18♥

Hej på er!
 
 Ännu en vecka börjar lida mot sitt slut och jag måste säga att denna veckan har verkligen varit full av långa och smärtsamma dagar. Men jag har klarat av veckan  relativt bra trots allt. Det är nog det jag är mest stolt över denna veckan. Här kommer i alla fall fem andra saker jag är stolt/glad över denna veckan. Kramiz
 
 
Jag är Stolt/Glad över att jag i veckan:  
 
kommit ut litegrann.
 
Fått en mysig helg med brorsonen F.
 
  Var iväg på välbehövligt massage, trots
mående efteråt.
 
 Fått ett vårdsamtal avklarat.
 
 Aptiten har varit okej även om illameåndet
 kommit och gått.
 
 
 Vad är ni mest stolta/glada över denna veckan? 
 
 
Puss & Kramiz
// Jenniey Love
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0