Blir en lugn helg efter gårdagen...

Hej!
 
Planen idag var egentligen att jag och pappa skulle åka till ön i helgen för en efterlängtad middag med pappas kusiner. Men under gårdagskvällen börja min svalg kännas lite irriterad och jag vet inte om det beror på att jag var fruktansvärt ledsen under hela gårdagen, alltså grät från morgon till kväll efter mitt vårdsamtal eller om jag är påväg att bli sjuk. Så jag har självklart valt att ställa in mina planer helt och istället bara vila mig i helgen och hoppas kroppen återhämta sig efter den turbulenta gårdagen även om det tar emot. Jag får vara med på en träff längre fram istället. kramiz<3
 
 
 
Puss & Kramiz
// Jenniey Love
 
 


Kommentarer
Jasmine

Herregu vad har du vart med om?? Stackars dig! Hoppas de inte kommer fler ggr inom kort så du hinner läka. Kram <3

Svar: som tonåring gick jag igenom ett trauma som än idag tyvärr påverkar mig. Och äntligen har jag hittat någon professionell som vill hjälpa mig få tillbaka en del av den biten som blev bestulen för 14 år sen. Jag har en tuff tid framför mig, men förhoppningsvis kommer det göra mig gott i längden. kramiz<3
♥JèÑnIèY♥

2021-11-19 @ 22:57:58


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0