Jag kan nog inte bli mer redo...

Tjo på er!
 
Äntligen ny vecka och även om denna lär bli kämpig så ser jag framemot att få ta mig an den. Det finns ett par saker denna veckan som kommer bli både mysiga och roliga. Bland annat ska jag övernatta hos mina föräldrar tisdag till onsdag då även F ska sova över. Denna övernattning är en av få saker jag vågat räknat ner till under det senaste veckorna som kantrats av många bakslag när det kommer till kroppen. 
 
Dock kommer det få bli en hel del vila mellan allt roligt denna veckan. Jag har än så länge inte särkilt ont i kroppen i alla fall. Så smärtorna håller sig därmed i schack nu men det är mycket annat med kroppen som bråkar istället. Det gäller att ta en stund i taget och framförallt försöka bromsa i tid och hoppa över saker som inte måste göras. Jag är redo för denna veckan! kramiz<3
 
 
 
 
Puss & Kramiz
// Jenniey Love<3
 


Kommentarer
Jasmine

Har du listat ut vad som utlöser dina skov? Med smärtor och de andra du nämnde här i texten. Typ kyla, dåligt väder o.s.v. Kram <3

Svar: Jag är väldigt känslig för väderskiftningar och nu den senaste månaden har vädret skiftat mellan regn och soligt nästan varannan dag. Sen har jag svårt att hålla värmen såhär års när det är kallt, så blir lätt att man spänner sig när man fryser. Höst och vintern är ganska tuffa för min kropp.
Sen är jag ganska säker på att mina videomöten jag har just nu för att bearbeta ett trauma i mitt liv tär en del på krafterna. Så just nu är det nog lite mycket av allt. kramiz<3
♥JèÑnIèY♥

2021-11-19 @ 22:47:19


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0