Smärtorna under kontroll igen...

 Hej!
 
Efter flera dagars försök att få ner de svåra smärtorna tog jag igår beslut att ta till de starkare smärtstillande trots det extrema illamåendet jag får av den. Men den medicinen lyckades äntligen få ner smärtorna ett par grader. Dock kom illamående ganska fort denna gång därmed fick jag tänka om när det var dags för middag igår. Istället för en hel middag med potatis, quornbitar och sås fick jag tillaga det jag kände mig sugen på och som jag visste skulle gå att äta. Det fick helt enkelt bli pommes fritt, en av få saker som jag tycker fungerar hyfsat att få mig när jag är väldigt illamående eller är sjuk. 
 
Det kändes till en början som det var väldigt lite mat men samtidigt är det inte hela världen att det blir så då och då. Jag försöker ju äta var 3-4e så fick ändå i mig en del trots illamåendet. Idag dagen efter mår jag betydligt mindre illa utan känns mer som åksjuka, vilket är hanterbart. Smärtorna håller sig också nere fortfarande. Sån lättnad! Bara hoppas det fortsätter såhär i alla fall ett par dagar nu. så jag får tid att andas och återhämta mig. kramiz<3
 
 
 
Puss & Kramiz
// Jenniey Love
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0